Now you're in New York, these streets will make you feel brand new.. Street lights, big dreams all looking pretty, no place in the world that can compare!

Ikväll längtar jag mer än någonsin till NY/NJ. Kommer bli helt underbart. Kan inte riktigt förstå att det var snart 5 år sedan jag var där. Tiden springer iväg. Nu ska jag bara vinna lite cash på lotto så jag kan shoppa obegränsat och stanna kvar i några månder. Nu ska jag krypa ner, imorgon börjar träningen igen efter denna äckliga sjukdom jag haft i en vecka. Jag har längtat efter gymatmosfären och att få svettas, sist men inte minst umgås med min bästa vän. Det är så vi hänger, där vi tar igen all tid. Det är de bästa som finns! Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0