i want you.

Jag älskar att vara förkyld.
Alltid när jag börjar slappna av så ligger jag inne med en äcklig förkylning. Imorgon är det dags för första dagen på det nya jobbet, detta ska bli spännande och så himla kul. Jag är laddad!
Ikväll kommer mina små (som inte är så små längre) kusiner till karlstad från the states. Tänkt att det är ett år sedan jag träffa min älsklingar, saknaden har varit stor och nu äntligen ska jag få krama på dom.
Jag saknar en karl, en karl som finns där någonstans. Ibland önskar jag att det sett annorlunda ut.
När jag hade chansen, varför gick jag inte bara. Finns en miljon frågor och en miljon svar, svar som jag aldrig kommer att få.
Jag längtar efter min bästis som jag inte träffat på snart 2 veckor. Det var längesedan vi hade ett sånt här uppehåll. Men snart är det hennes födelsedag  och den ska firas.
Nu ska jag vila lite, så jag piggnar till.. Det var ett konstigt inlägg, men jag är lite konstig nu. Det enda jag vet är att jag är glad över att jag har ett nytt jobb. Resten vet jag inte! Men man ska väl ha såna här dagar också.
Jag hade en fin midsommar, med fina vänner. Jag har ingen söndagsångest längre, det jag kommer sakna med Oslo är mina små barn som jag kommer sakna varje dag. Mina sötaste!!!!! Bildregn blir det nu.
sista bilden visar hur mycket mat jag åt dagen till ära, inte konstigt att jag ser ut som jag gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0