stay with me

God morgon!
Snart är jag klar med min dagliga dos av bloggar, städar undan på rummet och ska plocka undan lite i lägenheten innan jag sticker iväg på jobb. Det var egentligen meningen att Matilda Flygar skulle ta sig upp nu på morgonen för att köra ett hårt pass på Sats, men så vart det inte så ist tränar jag på kvällen. Ska höra lite med min egna PT om hon har nå annat roligt jag kan göra!
Idag kommer jag att börja med en mat och träningsdagbok här, det är för min egen skull.. Jag måste hålla koll nu, snart är det bara två månader kvar tills jag ska ha nått mitt mål. Måste ligga på hård träning. Denna veckan kommer det bli 6 träningspass. Det får jag vara nöjd med, nästa vecka blir det 7.
Dags för att göra klart städningen.
Ho är så snygg, jävligt bra träningskompis som puschar mig. Precis så det ska va om jag ska nå mitt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0