Ligger och drar mig i sängen! Njuter att v...

img_2167 (MMS)

Ligger och drar mig i sängen! Njuter att vara arbetslös, känner mig mycket mycket piggare idag. Det är bara en fet förkylning som ligger inne nu. Lite tung i huvudet! Ingen träning blir det imorgon, hoppas jag ska kunna gå iväg på torsdag för nu börjar ångesten krypa fram. Nu ska jag börja packa lite smått och prova lite kläder som ska med och inte ska med. Sen tror jag att jag måste komma ut en sväng så då får det bli en kort promenad.. Puss


Kommentarer
Postat av: Marie

Det bästa med att du är sjuk är att du uppdaterar så mycket!! :D Fast egentligen har jag inte tid, får nog jobba över.. men vad gör man inte för att veta vad som händer i ditt händelserika liv?! :D

2011-02-22 @ 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0