Det är sjukt, jag ligger just nu i ett kol...

Det är sjukt, jag ligger just nu i ett kolsvart rum och tänker på allt och ingenting. Det är jobbigt när man tänker för mycket, saknar den personen, saknar den personen eller saknar den personen! Men tydligen är livet så. Idag var det första dagen på 5 dagar som jag var ute, gissa om det var skönt. Var lite jobbigt att anstränga sig och jag är helt slut i kroppen, men jag är på bättringsvägen och det är de viktigaste.. Imorgon ska jag en sväng på stan med linda och lilla neo, sen kommer mamma ner och gör oss sällskap sen är det dags att sätta sig i frisörsstolen o bli fin i håret, långt ska det bli! Ska bli spännande! Nej nu får jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0