dead end

Med mina smärtor i magen så kommer jag nu att gå och lägga mig. Jag har varit hos min läkare, men han tar mig inte riktigt på allvar. Så imorgon är det jag som byter, tänker inte ha någon liten fjant. Så fort jag får mat i mig så ligger jag i soffan med knip, det gör så ont.. Imorgon ska jag försöka röra på mig mer och jag hoppas att det är fint väder så jag kan få lite sol i mitt bleka ansikte. Var o rörde på mig lite förut med David, fixade mina glasögon så jag slipper ha ont i huvudet. Det är bra att  jobbet betalar, va synd att jag slutar om 10 dagar då. Man ska utnyttja sina förmåner. Mina pilotisar får jag om 14 dagar, jag längtar! Ska bli kul och bli glasögonorm! Nej men sova var det va, GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0