time is gonna take my mind

Hej igen!
Allt det här är för min vän Marie, det hon gör på sitt jobb är att läsa sin bästis blogg. Så jag får väl skriva några rader.

Som du vet så har vi kommit hem från en helt underbar semester, enligt mig. Vet inte va du tycker ;)
Hoppas du har det bra på jobbet.. Imorgon är det all in som gäller, du ska dricka sprit! mohah.

Idag blir det lugna puckar för mig, är förkyld, borde träna men orkar inte. Ska träffa big sis på en fika i stan´, först ska jag till ikea för 3 gången på 15 timmar. Min säng är helt underbar, sover som en prinsessa. Sällskap skulle inte va fel, helst av en prins. Haha!!

Nu ska jag smsa marie om att jag gjort en uppd.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för att du tänker på mig! ;) p.s. Massa sprit till mig... NOOOOOOOOOOOOOT! :D d.s.

2010-09-03 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0