du äcklar mig!



Nu är jag under samma tak som mamma och bror D. Jag ska nu gå och lägga mig. Mamma berätta något nyss som gjorde mig arg och väldigt ledsen. Jag orkar inte! Det känns som jag håller på att förlora det som betyder mest för mig. Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det jobb som gäller. Känns som jag kan börja gråta när som helst..
Jag tänkte på en sak nyss, igår när jag vakna så hade jag en person bevid mig. Det var mysigt, imorse när jag vakna så vakna jag upp själv.
Det var tomt, men det var nog bra att jag vakna ensam för jag hade snorat ner hela sängen typ. Imorgon kommer jag också vakna upp själv. Jag saknar redan dom där pussarna i nacken som man får och armen som läggs runt en och han håller om mig tills vi tar förnuftet till fånga och tar tag i dagen. Men den här jävla uppförsbacken, den verkar aldrig ta slut.. Nu är det slut på det roliga, jag hatar mig själv för det här. Det var mysigt i 24h, nu kommer det vara ett helvete i några dagar. Men jag får skylla mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0