do not leave me in this abyss, where i cannot find you.




jag har gråtit lite till filmen dear john. fin film, snygg kille i huvudrollen. nu laddar jag hem bs, gg och oth. kan bli en fin natt.
igår hade jag en fin natt, eller var den fin. fick sällskap runt halv 4 och va rätt trött då. hoppas personen ifråga kommer lite tidigare idag om personen ens kommer. jag kommer iaf ha en slapp kväll, ska ta fram lite chips. snäll syster som jag är så har jag handlat lite åt den fattiga studenten till bror som jag har. imorgon är det redan söndag och sen är det måndag och jobb. på tisdag kommer pappa hem och ingen kan va mer glad än jag. en månad utan pappa är ett helvete. nu ska jag kolla va som finns på tvn medans jag väntar på att få hem mina avsnitt. hoppas ni mina trogna läsare att ni haft en bra helg. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0