always better togheter



Jag älskar min Marie. I really do. Hon är en sån människa jag vill ha med mig to the end. Jag vill att vi ska sitta tillsammans på ålderdomshemmet och prata om galenskaperna vi gjorde som unga. Och spana in lammkötten till skötare.
Jag vill ha henne som min tärna när jag står framme vid altaret och säger ja till min blivande man. Jag vill att hon ska va  gudmor till mina barn.
Skulle jag tappa dig på vägen så vet jag inte hur jag ska hitta fram.

Det här är en tjej som gör min vardag komplett. Utan dig så vet jag inte va jag skulle ha gjort. Så mycket som du gör för mig är helt sinnes. Jag hoppas innerligt att jag gör lika mycket för dig bästis!

På måndag är det en stor dag och jag kommer hålla alla mina fingrar och tår för dig
Jag vet att allt kommer att gå bra. Är så glad för din skull.


ALWAYS BETTER TOGHETER BÄSTIS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0