wrap you around me



Jag vill göra något helt galet. Jag vill bara sätta mig i bilen och se vart jag hamnar. Att vara impulsiv är de bästa.  Min vän fanny och jag satt och diskutera detta nyss i telen. Men vi får helt enkelt vänta med det. Nästa helg åker vi mot örebro ist och går ut där. På söndag drar jag mig till Oslo och på måndag har jag en intervju. Ska bli spännande! Är jag redo för Oslo är Oslo redo för mig.
Min helg blir iaf lugn och fin även fast jag hellre skulle vilja vara i Sälen och åka bräda, sitta och dricka öl på  afterskin och skaka rumpa på HC.


Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

Drog igång en "Veckans blogg"-tävling imorse. Det är redan många som har anmält sig; gör det du oxå! Allt du behöver göra är att kommentera under det inlägget. Ha en fin kväll ♥♥♥

2010-03-19 @ 17:20:14
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0