det finns människor till allt.

Im back from Örebro. Har varit två fina dagar i den fina staden. Nu är jag hemma i sola i karlstad. Vi levererar soltimmar. Ska snart ut och gå med min fina bästis och lilla lucas. Ikväll är det hockey, imorgon är det en dag kvar till la sälen. om vi längtar!


haha, igår dog jag nästan. fick syn på ett sms som en viss person fått av en viss person. jag är inte förvånad längre. personen visar ännu mer att allt stämmer. jag känner mig huggen i ryggen och lurad. hur kan jag ha gått på allt personen sa till mig, öga mot öga. ditt lilla äckel!! Slut pratat. Nu ska jag njuta av att sitta i backen en solig dag med mina två bästa vänner och två andra väldigt bra brudar.

ge mig ett jobb så är jag jävligt nöjd sen!!!
zandra, när jag är tillbaka så får vi fixa designen. puss på dig!
puss från mig

Kommentarer
Postat av: Zandra

Sjääälvklart snygging ;)

2010-03-12 @ 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0