radiotjänst, vilka ägg de finns.

Jag fick precis ett samtal från radiotjänst.

Gubben:Hej, det här är från radiotjänst.
Jag: Jaha, hej.
Gubben: Har du  betalat licensen eller har du en tv?
Jag: Nej jag har inte det.
Gubben: Har du inte betala licensen eller har du ingen tv?
Jag: Jag har ingen tv...
Gubben: Har du ingen tv?
Jag: Nej!
Gubben: Lever vi på 60-talet?
Jag: Ja tydligen, jag är student.
Gubben: Jaha, jag har uppfattat att alla studenter har det så himla bra nuförtiden, men extra jobb oså.
Jag: Nej inte jag, jag har ingen tv och har inte råd. Jag lever på 60-talet.. KLICK!

Hahahaha, vilken jävla idiot! Han gjorde min kväll och emelies också tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0