Onsdag

Hej!!!!
Jag är helt slut, det är första gången på hela dagen jag sitter ner. Mina ben värker. 07.30 kom det en väldigt söt hund och la huvudet på min säng. Hon grät! Lite små ledsen eftersom hennes matte har lämnat henne för NY i 3 veckor. Tur att hon har mig. Hon fick hoppa upp i min säng och sova en liten stund. Det är egentligen strängt förbjudet säger mormor. Men när hon bor hemma hos oss så är allt tillåtet. Har hängt med Malin en sväng, sen träffa jag moster ullis och fick med mig ett par skinnbyxor från monki. Dom inviger jag i helgen. Nu ska jag snart ta lilla gumman ut för sista promenaden. Fortsätter jag i den här takten så kommer jag tappa 10 kg ;) Nice!

Ha en bra kväll, som ni kanske märkte blev det inget örebro. tacka gudarna för det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0