it's all words

Det är svårt att somna när man har så mycket frågetecken i huvudet. Saker som jag så gärna vill ha svar på. Verkar aldrig som jag kommer få svar på det. Det är samma melodi hela tiden. Jag trodde en del problem växte från en med åldern. Är man dum om man tänker så? Ibland har det funkat, men tydligen inte med det här. Jag måste lära mig att sätta mina känslor åt sidan. Kärleken är blind!

Jag är skakis, jag mår illa, jag är trött, jag spyr snart. Vad fasiken är felet på mig? Jag vill somna pronto! Vill inte vara rädd längre att jag ska få ett sms där det står något som jag absolut inte vill veta. Klockan är nu 02.36. Jag vill bara kunna blunda och tänka på något bra. Nu ska jag stänga av datorn, blunda och tänka på min tid i New York hos min andra familj. Det var den bästa tiden! Jag längtar tillbaka, tiden går så snabbt. Det var nu 3 år sedan jag satt mig på flyget helt ensam. Jag är stolt över mig själv! Jag kan om jag vill. God natt igen för tredje gången.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0