do you remember?



Min lilla ipod fick ljuset tillbaka nu också. Vad mycket hon tål! Hon fyller 3 år om 2 månader. Duktigt tjej. Jag somna halv 10 och vakna nu. Kul.. Jag vill ha sällskap nu, kan nån komma och ge mig lite varma kramar och goa pussar. haha! Imorgon är det middag hos mormor som gäller. Finns inget godare en mormors mat. Idag krama hon om mig och bad mig bo i hennes lägenhet i 3 veckor så Lexi känner sig som hemma. Jag är alltså med lägenhet i 3 veckor. Mysigt. Tur att jag har en vakthund som räddar mig om nätterna annars kan de ha blivit jobbigt. Nu ska jag försöka blunda, kan inte va uppe till 4 längre. Har totalt vänt på dygnet. Inte bra!! Natti, dehar jag väl sagt 3 gånger redan :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0