who's that chick?

igår såg jag på något riktigt hemskt, jag satt med öppen mun för jag var så himla chockad. jag förstår inte att vem som helst får bli föräldär. den här mamman måste vara psykist störd. hon bestraffa sin lilla 7 åring med stark sås och kalla duschar. i duschen stod pojken och skrek. jag fick så ont i hjärtat! Slut pratat om det, idag går jag på min sista kväll. Ska bli underbart skönt. Snart helg och jag beger mig till örebro söndag-tisdag. Blir julhandel och häng med brorsan.
men först ska jag avverka en lunch på stan med emelie idag som jag inte träffat sen hon kom hem från la florida. ska bli kul o se na. och först innan det ska jag på synundersökning, kanske dags att bli glasögonorm. men har hört att allt klär en skönhet, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0