torsdag




Snart är torsdagen slut.
Jag hade GG maraton imorse och sen tog jag en promenad. När jag kom halvvägs så börja det spöregna. När jag var framme vid dagens mål så stog jag inte ut att va ute längre så tacka gudarna att bästis va på jobbet. Fick springa in till henne och värma mig.
Kom hem och la mig i sängen och fortsatte mitt maraton, sen var det bara att slänga på sig kläderna för att dra iväg till FT och städa. Min dag har alltså gått i ett, eller inte. Jag ska inte klaga för jag vet att andra har de värre.
Nu tar jag hand om katterna hemma hos pappa och ska snart ta cykeln och cykla hem, lägga mig i sängen och somna in till brother and sister. Imorgon ska jag träffa big sis.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0