mina fina vänner

nu när jag ligger här i min säng så kom jag o tänka på sälen. Jag va omringad av så mycket bra tjejer. Jag satt i soffan och ville inte visa att jag grät, marie och caroline satt i andra soffan och försökte ge mig råd. Till slut kunde jag inte gömma mina tårar. Min fina bästis kasta sig typ i min famn och krama om mig och torka mina tårar. Efter vårat samtal så har jag börjat lyssna, även fast det kommer ta tid att glömma så är jag en bit på vägen, jag sakna honom för varje dag, men jag talar mig själv att jag är värd något så mycket bättre än honom. Så jag vill tacka marie och caroline för ni tog er tid att lyssna för 369 gången, ni är så fina tjejer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0