Måndagmorgon

Jag vaknar upp en måndagsmorgon , klickar mig in här på bloggen men det är fortfarande ingen bästis som kommenterat. Jag får väl hålla ut, men då kan hon få sitta där framför burken o klicka sig in här o se samma inlägg i flera timmar ;) puss på dig. Jag springe runt här hemma i trosor, jag vet va bästis tänker nu.. Jag tänker samma, ska vi se om du kan lösa mitt kodord, här kommer det. HB!! :D nu ropar duschen och mitt äckliga hår som jag inte tvättat sen i onsdags. Jag lär mig mycket från bästis! De va ett jävl tjat om den där bäästisen tänker ni nu va, men va fan.. Fucking löööööv my bestfriend! Duschen ni. Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet mycket väl vad du menar, vill dock inte uttala mig om detta ord så att alla förstår, vore sorgligt för oss båda om alla fick veta hur det ligger till egentligen, håller du inte med?! :D HAHA!

2010-04-20 @ 08:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0