high on life.

Long time no see.
Jag är tillbaka iaf för 3 min.
Jag har lovat min bästis att uppdatera så mycket jag bara kan, hon klickar nämligen in här flera gånger om dagen. Men eftersom hon ber mig skriva så mycket jag kan tycker jag att jag kan sätta lite press på henne. Vart är alla kommentarer från dig mrs karlsson?


Jag kan börja med att berätta om min helg. I fredags hängde jag med bästis en stund, lucas va också med (som alltid). Han är go, bästis är go. Det är alltså himla bra att umgås med dessa två. Igår var det dags för B.S maraton igen. Nu är jag snart klar med alla säsonger. Idag gör jag samma sak. På onsdag börjar jag på telia, detta ska bli väldigt spännande. Jag ringde till telenors kundservice idag och tänkte att sådär kommer ju jag va snart. Detta kommer gå galant och jag får va hemma i karlstad med alla mina fina. Nu ska jag dammsuga, skule ha gjort det igår. Men jag har "glömt" bort det. Vi får se om jag skriver sen, kanske kommer några kodord, som jag tror bara bästis fattar. Jag trodde ingen fatta mina kodord, men tydligen så hade jag fel. Är jag så genomskillning. Ja tydligen! Men soo looooong, seee ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Tack för att du uppfyller min önskan! :D Nu har jag något att sysselsätta mig med här på jobbet. ;) haha! Looove ya my bff..

2010-04-20 @ 08:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0