vi mot världen

Sådärja, nu har jag betat av gossip girl och one tree hill. Min lilla kissemisse låg på magen, hon har varit så konstig dom senaste dagarna. Jag börjar undra vad det är med min bebis, hon låg så stilla förut att jag var tvungen att känna om hon andades. Det tog lång tid innan jag kände hennes andning! Tänk va en liten kissemisse kan göra när hon bara ligger på min mage och spinner och verkligen njuter av all uppmärksamhet. Om hon skulle dö så skulle det bli så tomt, se henne galoppera mot en när man parkerat bilen. Hon är makalös den här katten, hon känner på sig att det är vi som kommer hem. Nu ska jag sova, med min kissemisse vid fötterna. Jag brukar vakna upp av att hon biter mig i tån. Gullrumpan!
God natt på er..

Kommentarer
Postat av: evebodin

2009-10-07 @ 13:23:30
Postat av: evebodin

Kom igen nu tjejen, joina på ålands kryssning, det skulle göra dig gott :)

2009-10-07 @ 13:23:59
URL: http://evebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0