tik tok?


: min kära bror.

Mörkret har intagit karlstad, jag har inte vart ute idag.... Inte på hela veckan, typ! Jag har gjort mina att göra saker som har gjorts inne. Nu ska jag väl försöka ta mig ut kanske, lite luft måste jag ha. Sover sjukt dåligt om nätterna och det kan beror på att jag inte gör något om dagarna säger min älskade mamma. Dags att lyssna på henne.. Följer männen i mitt livs matcher på swehockey. Dom är så duktiga så! Jag hejar mest på mina fina bror, topp match idag. Kom igen nu, visa att du är bäst! Han fyller 25 om lite mindre än en månad. Vad ska man hitta på för honom? Jag skulle egentligen vilja fixa en överraskningsfest för honom, men det blir ett jävla projekt i och med att han har sin förbaskade hockey.Men jag ska lura lite på det! Jag är ju en sådan snäll syster!
Hörre ni, vi hörs later! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0