tänker på framtiden o saknar svinet

Somna nej de kunde jag tydligen inte, jag rullar runt i min säng som knakar allt för mycket, jag tänker på framtiden, jag saknar och tänker på svinet, jag skicka sms till svinet, vi ska tydligen kanske ses snart, jag fråga om vi inte kunde göra det... Varför gjorde jag det? Jag försöker komma på varför jag är så kär i honom, han är ju ett svin.. Jag har tänkt att bjuda mina tre närmaste vänner på middag snart, jag vill visa att om betyder mycket för mig. Nu är de bäst jag slutar. Jag vet inte vad jag skriver för jag ser inget.. Hm konstigt. God natt igen o mnska mig lycka till att somna. så m

Kommentarer
Postat av: Djävulen.

ahw :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0