stand up for rock 'n roll

Jag satt länge och fundera på vart jag skulle börja med detta inlägg, jag hann logga in o ut två gånger.. Jag skulle vilja vara djup och blotta allt som jag känner. Jag blottar mig dock i vissa inlägg, men jag kan mer och jag vill mer. Detta är ju min dagbok, där jag ska få kunna skriva vad jag vill. Varför jag har valt att ha den på blogg.se vet jag inte. Men så är fallet nu, denna dagbok kommer inte bli nå stor. Det är inte mitt mål, mitt mål är att jag ska kunna ha detta som en terapi.
 Jag skulle vilja kunna skriva en hel bok om det. Men jag har skrivkramp just nu, jag vet inte vart jag ska börja. Så jag tar mig en tur till min vän som jag ska trösta hela kvällen och natten. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0