river flows in you


;Marie & Matilda

Hejhejhejhej!
Hur mår ni? Jag mår som jag förtjänar idag, men vilken jävla kväll. Helt jävla galen!! Efter nöjes igår så kom jag ut och hade ont i kinderna, så mycket har jag skrattat. Jag dansa runt med ett leende på läpparna hela kvällen. Idag har jag och marie myst, ätit en jävla massa onyttigt, pratat om framtiden.
Den tjejen är helt underbar, finns liksom ingen som förstår mig så bra som hon. Vi låg i soffan, det var helt tyst. När båda ska säga något så säger vi precis samma sak,jag tycker de va sjukt läskigt men samtidigt så tänker vi på precis samma saker. Min fina bästa vän! Jag längtar tills vi ska bli gamla tillsammans, när vi ska fira alla våra födelsedagar tillsammans, fortsätta gå igenom en massa kul och okul tillsammans. Bli gamla tillsammans, jag och min bästa vän. 

Nu ligger jag i soffan, lyssnar på musik och funderar på hur jag ska ta tag i veckan som kommer. Jag har en del att göra! Nu blir det lite mer musik och sen somna in som ett litet barn. Hoppas ni har haft en bra helg, jag saknar h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0