never say never

Det finns en kille, som är så snygg att jag tror jag får ståtrosa, om jag ska citera Madde i ensam mamma söker. Den här ståtrosan har jag haft i många år nu.. Lyckligtvis hitta jag en liten film nyss, med han i bara handduk. Hur jag kände igen han va han tatuering på vänster skulderblad.
Jag kan bara drömma mig bort nu, jag kommer va helt off ikväll.. Det finns två som står mig väldigt nära hjärtat, men ska jag behöva välja så är det killen som ger mig ståtroso som faller mig mest i smaken. Om vi ändå bara kunde börja om från början och börja om på nytt, vi tar en dag i taget nu.

Som sagt, på söndag kommer svinet.. Svinet vs Ståtrosan..
Man hör ju själv vem man skulle välja om man va illa tvungen. Men nu är jag som tur är bara olyckligt in love. Sånt är livet, jag behöver inte välja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0