jag sa inte att det skulle vara lätt, jag sa bara att det skulle vara värt det.



Har ni sådana dagar ni bara känner att ni vill ligga en hel vecka i sängen med täcket över huvudet och bara tycka synd om sig själv. Sådana dagar har jag haft nu i en veckas tid, jag deppar ihop totalt en veckapå hösten.. Samma visa förra året. Jag ligger i soffan med ett kolsvart vardagsrum, belysningen är tvn och nu datorn. Jag bara ligger och funderar, ni som känner mig vet att jag är expert på att fundera. Va ska jag göra med mitt liv! Nu vill jag att mamma ska komma hem så hon kan torka mina tårar, jag berätta för mamma häromdagen att jag saknar svinet. Hennes svar var "det tycker jag är dumt gumman". What to do, what to do when you are in love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0