jag måste somna nu

när man vet att man ska upp tidigt så går det inte att somna. Jag kan verkligen inte somna nu, har lekt med min fina mobil i säkert 1 tim nu.. Blir inte tröttare för det! Jag är nervös o rädd inför söndag, hur i hela friden ska jag reagera? Jag har inte träffat killen på 3 månader.. Vill inte tänka på hur jag kommer vara efter mötet. Jag är rädd att jag ska falla ihop i hans armar och gråta, vill bara att de ska va som förr mellan oss. Den här gulliga killen! Men nu är han ett svin Håll tummarna för mig. Jag kan behöva det. Nu ska jag vrida o vända på mig lite till. Sov gott sötnosar.

Kommentarer
Postat av: sanna

Vilken fin blogg du har :)

Vill du vara snäll å rösta på mig i veckans blogg tävling på den här länken.

http://jessicaroxana.blogg.se/2009/october/8-stycken-som-har-gatt-vidare.html#comment



Kram, ha en fortsatt bra dag!

2009-10-29 @ 11:26:33
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0