hösten är här.


:have2have.com

Är det inte underbart att va ute i regnet? Precis när jag och pappa börja gå så börja de regna, får en helt annan andning när jag är ute i regnet. Vi va ute 1 tim, skönt att gå med pappa vi får alltid upp ett bra tempo. Nu sitter jag fast klistrad i soffan, funderar på och lägga mig i badet.

Dessa skor som ni ser på bilden skulle jag vilja traska runt i, fast dock bara på fest. Det är enda gången jag kör på klackar, är inte riktigt jag. Men dom är så sjukt snygga, inte så farligt dyra heller. Min fina vän Camilla ringde precis och fråga om jag vill följa med på kryssning på lördag, skulle va sjukt kul.. Får fjäska lite för mamma imorgon så kanske jag kan åka. Vi hörs sen mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0