Good night

Jag tänkte visa er hur dum jag är som inte släpper taget om svinet. Såhär såg det ut nyss när vi skicka sms, dum som jag är så ringde jag honom & nu frågar jag mig själv varför jag ringde han?! Såhär såg det ut iaf.

Jag: Har du inte tid att svara eller vill du inte svara?
Svinet: Såg inte att du ringde. Vad ville du?
Jag: Aha okej. Ville bara prata med dig. Men du ville inte desamma.
Svinet: Var det inget viktigt så nej.
Jag: Haha, hade det varit viktigt så  hade du sagt nej också. Kom hit en sväng på lördag.
Svinet: Verkligen inte.
Jag: Varför är du så otrevlig för? Har jag gjort dig ngt´?
Svinet: Vad vill du?


Vackert, eller hur? Jag förstår inte varför jag är så dum, varför släpper jag det inte bara. Varför jagar jag honom.. Helvete, jag ångrar mig nu!!! Fan! Nu ska jag sova, om det går. Imorgon är det idol, jag längtar! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0