Äntligen fredag

God förmiddag!
Inatt kunde jag inte somna heller, jag bara vred o vände mig.. Fick ett sms från nära vän att hon mår dåligt och jag fick så ont i magen att jag inte har sett det tidigare och hjälpt henne ur detta. Jag grät o grät, det kom så fina ord från henne som jag aldrig kommer att glömma. Det är en väldigt fin vän med ett väldigt stort hjärta. Dit jag vill komma är att jag ska åka till henne nu kl 15.00 och hjälpa henne, stötta henne som en vän ska göra. Nu kommer jag inte släppa henne ur min sikt för det här ska hon ta sig ur. Jag finns här för dig vännen.

Hoppas ni får en trevlig helg, jag kommer förmodligen hem imorgon och då ska jag hem till min vän m och lilla lucas. Så vi hörs inget mer. Puss på er, ta hand om era vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0