14 oktober

Hola!
Idag är en sån där dag jag bara skulle vilja vara ute och gå, men det är så kyligt. Solen skiner och löven faller. Tog mig en promenad i morse så nu får jag vara nöjd,fast ska nog ta mig en promenad med pappa sen.
Har lite att göra idag, ska snart börja med lunch till mig och bror D,sen ska jag ringa på ett jobb och söka en massa jobb. Jag och Jodit drar till Oslo nästa vecka och ska fixa den här skiten nu, pengarna ska rulla in nu. Less på att leva på mamma och pappa, vill tjäna mina egna pengar och kunna köpa precis de jag vill.
Men hörre ni, vi hörs later.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Josefin

skönt med promenad!

2009-10-14 @ 17:43:29
URL: http://jjoosefinholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0