vad gick snett?

Rabhi åkte ur idol, hur kunde de ens hända? Såg ni va snygg han va idag? Ja de gjorde ni.
Jag har haft en hemma kväll med mig själv. Jag saknar min bästis marie såna här kvällar. Men på måndag mina vänner är det jag och marie mot världen, som det alltid är givetvis. Imorgon far jag och twin till kära Örebro, ska hämta hem storebror K som ska vara hemma över helgen. Jag hoppas vi hinner med att shoppa lite, får även hoppas på att twin kan va lite snäll. hihiehihai! Nu ska jag försöka laga den bärbara, den slockna förut. Jag och twin är lite små rädda över mammas reaktion. Allt hennes arbete med företaget ligger där på. Gah!
Bränner sjukt bra skivor förövrigt som vi ska dunka imorn, jag och twin. Ha en fin kväll..
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0