Paranormal Activity

Jag kunde inte trotsa min träningsvärk, jag ligger i soffan fortfarande. Mina ögon är snart som fyrkanter, datorn har varit i mitt knä hela dagen. Bror D får köpa med choklad åt mig från jobbet, han kommer hem om 60 min. Jag får hålla ut, borde egentligen inte äta. Men ist för sex så får jag ta choklad ;) höhöhö!
Har laddat hem Paranormal Activity idag, men är inte riktigt säker på om jag vågar se den själv. Har hört den ska va riktigt läskig!?!?! Bror D kanske vill kolla med mig.
Nu ska jag fortsätta med mitt soffhäng.

Kommentarer
Postat av: Rehanna

Nää fyfan den skulle jag ALDRIG våga se. men jag är ju chicken också :P

Läste att Steven Spielberg skickade tillbaka sitt dvdexemplar i en svart påse för att han blev så jävla rädd.

Skriv sen vad du tyckte om den :P

2009-11-12 @ 21:34:55
URL: http://rehabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0