man ger o man tar

Alla som känner mig vet att jag hatar att väga mig, idag tvingade jag mig att göra det. Jag grät som ett litet barn när jag ställde mig på vågen och när jag fick se siffrorna.
Fan, nu är det skärpning. Nu kommer ni snart få se en ny fräsch tjej. Såhär vill jag inte se ut längre. Storebror D sa att det är bra att jag väger mig i mellanåt och får verkligen se resultatet utav att jag ligger i soffan o bara äter, äter och äter.
Jag fundera på att börja träna fotboll igen, fysen börjar nästnästa vecka tror jag det var. Nu ska jag kolla på tv och sen i säng tidigt. N väckte mig imorse klockan 8 för han skulle på träning och jag bad han väcka mig, gick jag upp. nejnej! men imorn SKA jag upp.
Okej, alla mina vänner. Jag vet att min bästis Marie läser det här, hjälp miiiiiiiiig! puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0