Cause you had a good girl,that’s a keeper but didnt know how to treat her

Nu kom bror hem med choklad och julmust.. Gooodie! Nu frosar jag. Imorgon hoppas jag att träningsvärken är borta så jag kan gå ut o gå på morgonen. Filmen ger jag mig på imorgon när det är ljust ute. Funderar att åka hem till moster ullis imorgon och titta på idol och snacka en massa skit. Skönt att ha henne nära nu och alltid lika skönt att prata med henne om allt. Hon förstår mig precis och kommer med så kloka svar. 

H hade nå spel i helgen som är lite svårt att koppla bort. Dock var de jag som börja, men allt urartade. Haha, jag låg dubbelvikt i min säng. Jag skratta så jag grät, ibland kan han va bra rolig, blåst, lättlurad. Han är också himla snygg, borde inte säga det men jag saknar honom. Det har varit några jobbiga månader nu, men jag hoppas den vändningen kommer nu. Det är som en ond cirkel, jag hamnar alltid i dom här onda cirklarna och lyckas aldrig ta mig ur dom. Det är som om jag alltid kommer tillbaka till cirkeln, det kan gå två veckor och sen helt plötsligt kan jag inte hålla mig nå mer. Då måste jag höra hans röst eller få ett meddelande från honom. Allt för att se om han svarar. Jag har kompisar som är väldigt kloka och säger till mig. Jag tar till mig allt dom säger, men det är bara jag som kan styra mina känslor, det är bara jag som kan bestämma mig för att lämna allt bakom mig. Just nu verkar jag inte vara redo för det, att lämna allt bakom mig. Jag vill inte känna mig ensam i det här mörka rummet. Jag vill vara två om allt. Jag kan inte heller träffa någon annan för att glömma honom, jag har provat. Det funkar inte! Allt ska få ta den tiden de tar.. Tiden läker alla sår sägs det, det kommer ta tid. Jag är glad för den tiden jag fick med honom, jag är glad att jag fick spendera tid med honom. När jag tänker tillbaka på allt så fylls min kropp med värme och jag får ett leende på läpparna, allt det fina som vi faktiskt hade tillsammans. Det var så vackert! När vi lämnade varandra så hände det något, varje gång hände det något som jag inte kan sätta fingret på varför det hände. Varje söndag på busstation så förvandlades han till något så dåligt, varför, det vet jag inte? Jag kommer aldrig få ett svar på det heller. Att kännas hans doft dras över en är hemskt, vissa perioder kan jag lägga mig ner i gråt. Jag vill få ett slut på allt NU! Jag vill ha en minnesförlust, jag är inte stark nog.

M.Y.H.R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0