another day

Haha, jag kanske har  den söstaste brorsan som finns :p
Jag ringde o fråga om han kunde köra ner mig till pappa för de regnar så. Han va på färjestad och kunde plocka upp mig men sa att jag fick gå hem. Då sa jag att de regna, då sa han ja men har du inget paraply.Jo de har jag sa jag då. Då svara han bara bra. Sen la han på!
Nu har jag suttit här ett tag och väntat på att hanska hämta mig men dyker inteupp.Så jag slängde iväg ett sms i sa att jag inte riktigt fatta va han mena oså. Då skrev han, Jag ville inte att du skulle få gå i regnet..
haha, vilket ägg han är. Men så söt!:)

Idag är det fredag och idol,ikväll blir det att ligga hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0