15/11

Jag förundras över min träningsvärk, den sitter fortfarande i. Imorgon är den nog borta och jag ska sätta mig på cykeln igen. Denna gång tar jag med mamma, nu ska vi svettas.
Jag förundras över vänner som kallar en för ens vän, men jag kan nog inte kalla det en riktig vän heller så. Sitter just nu i soffan (skräll) med tända ljus över hela vardagsrummet. Börjar bli lite småhungrig så ska väl försöka få något i magen. Mami kommer hem snart då blir de kramkalas.

Igår när jag och Zandra va påväg hem från marie så prata vi lite om H, det var jobbigt för det fick mig att inse en massa saker.
Skulle vilja hoppa på bussen till honom o ha söndagsmys. Såna här dagar som jag saknar honom mest och blir så påmind.
Nej nu ska jag se på filip och fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0