Vad

Min kära bror har köpt sig en iphone, jag har tjatat till mig hans gamla, jag vet inte riktigt hur den fungerar. Men det ska jag lära mig när han kommer hem. Får inte sitta här för han håller på och fixa massa dret till iphonen. Men nu är han borta så jag passar på.

Var vrål hungrig förut, David ville att jag skulle göra 5 armhävningar. Gjorde jag det så skulle jag få BK mat, jag slängde mig ner på golvet och tänkte att det är ju lätt som en plätt, när jag skulle ner på den femte så kom jag knappt upp. Va fan har hänt? Jag måste börja träna, men jag fick min mat och nu är jag mätt och belåten. Nu ska jag kolla på CL finalen och lära mig min nya mobil.

M.Y.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0