Jag och skolan går inte hand i hand.

Plugg har det inte blivit något med, har precis tagit mig en dusch. Ska får ro i kroppen snart. Har haft ständig huvudvärk hela dagen. Tagit tablett men den har inte hjälpt!

Funderar på en massa annat ist, vad jag ska göra i sommar, vad jag ska göra till hösten? Vill göra så mycket, men finns just nu inga pengar till det och inget jobb har jag heller under sommaren. Ska jobba på Måndag & Tisdag nu till veckan, det blir lite pengar. Bra att ha nu när det snart är student tider..

Nej dags att sätta på sig sovisarna, såhär såg jag ut idag föresten. Mina älskade Levis Baggy Jeans, ett slappt linne från Zara och kofta från Monki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0