tell her the truth

Jag har fått nog av solen, jag sov till 12 idag. Nu sitter jag på balkongen i skuggan med datorn i knät och är sjukt trött.. Vill att solen ska gå ner så jag kan ta min löparrunda och va för mig själv.
Är då sjukt trött på vissa saker just nu, men det är väl bara att ta tag i dom sakerna innan det är försent..

If she thought that he was perfect
girl you were wrong
He is far from that
There's one thing that he done to her
That he regret and
Look he know its no excuse but
He is only a human and young at that
And he is gonna make mistakes
And hope she understands

Kommentarer
Postat av: Fredrika

gillar texten !

passar nog in hos många

2009-07-05 @ 17:02:51
URL: http://fnordstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0