Sola i karlstad

Andra dagen med stekande sol. Jag och mina fina vänner har legat och pressat som idioter, men har vi blivit brunare för det?! Ser tyvärr ingen skillnad, jag vill utomlands.. Då har jag mer tålamod till att sola, solen i sverige tar knappt känns det som (här sitter jag med ett rött ansikte). Imorgon är det dags att steka vidare, måste komma nån vart med brännan innan sommaren är slut.

Igår fick jag något smart för mig 22.40, jag fick så dåligt samvete när jag hade ätit så mycket hela dagen att jag drog ut och sprang. Gick himla bra faktiskt, känner mig väldigt duktig så jag drog på mig träningstightsen och en tshirt idag igen och tog en runda på 5 km. Nu sitter jag ute på våran härliga balkong och tar igen mig, ska ta mig en lång dusch snart och sen sussa tidigt(?!?!).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0