you where wonderful



På måndag kommer min söta Hanna hit till Karlstad, efter skolan lämna hon mig för fina Örebro. Mitt lilla hjärta bor i Örebro, min fina Hanna. Som ni märker så bor alla i Örebro, kanske dags att ta itu i saker som gör att det är jobbigt att åka dit.. Jag måste ju kunna åka till min hanna och till min kära bror och hälsa på utan att känna att det är jobbigt.

Jag är iaf glad att hon kommer till mig på måndag och bor med mig i huset till tisdag, en natt är bra. Vi planerar en utgång på måndag och sen en i Öret lite senare. Jag ska ju iväg på en roadtrip med mammasen i slutet av månaden, tror ni jag längtar. Jag vill bort och jag vill bort med mamma.Det ska bli så mysigt, vi ska va i stugan i Båstad några dagar och sen åker vi vidare till Gotland. Jag längtar, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0