goodbye my almost lover.



Min kära Emma Vieweg knows me, hon kan min musikstil.. Tack för låten, den är hur fin som helst..Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, imorgon får jag tillträdde till huset, imorgon ska jag ha myskväll med Adina, på lördag åker jag nog till min älskade camilla i karlskoga, jag saknar mina bröder i Oslot, jag flyttar dit snart. Vill inte vara kvar i Karlstad, flyttar min kära storebror till Örebro så kommer allt bli dubbelt så jobbigt, varför ska dom alltid flytta till dessa ställen. Det kommer säkert sluta att han bor granne med någon utav dom. Kul, jippi! Jag älskar mitt liv! Nu ska jag som sagt bada, sen ska jag läsa en bra bok och smsa lite med min vän johan h som är en väldigt snäll prick.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0