det är alltid jag som är den som försöker mellan oss.

Jag är trött på att alltid vara den som försöker mellan oss, jag släppte allt för ett halv år. men nu börjar allt komma tillbaka, men inte på samma sätt. denna gången kommer jag inte bli ledsen, för nu är det på mina vilkor.. Jag känner inte samma dragning. Men när jag ligger där i hans varma famn på fredag så kommer nog kännas som det var förut. Ska jag åka eller ska jag inte åka?
Ska jag försöka  ge allt en chans till...

Imorgon ska jag umgås med bästa fanny som jag inte träffat sen studenten, vi har en del att ta igen. På kvälla ska vi ut o äta med släkten, trevligt trevligt. Då ska jag ta mig ett glas rose, det är jag värd.!!
Nu ska jag krama kudden!! Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0