willl work for love



Igår va jag ute och leta rätt på fanny, jag hitta henne på vägen. Det sluta med att jag följde med henne hem ut i skogen. När vi vakna imorse så var det sol och snön låg så fint på marken. 22 minus var det där borta, jag frös rumpan av mig. Nu är jag hemma iaf och här är det 16. Svin kallt! Men jag vill röra på mig, funderar på att sätta på mig termobyxor och ta en promenix. Mallan är på dejt, så där försvann mitt sällskap. Får nog dra med henne imorn på pulkarace.
Vart min familj är vet jag inte. Imorgon börjar min makeover hemma hos pappa, han ska få en smärre chock. Ska fixa med min sängram imorgon också så de där jävla rumme kan bli klart.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0