städdag o promenaddag

De va längesen jag somna kl 23.00 men igår gjorde jag de och jag är utvilad. Jag ändra om på ordningen idag. Städar först och sen promenix. Känner att jag vill komma hem till en ren och fin lägenhet. Marcus sprang runt och tog kort igår. haha! 
Springer runt här nu som en galning med för hög musik, sjunger med och plockar undan. Det känns precis som mitt hem och jag hoppas jag kan ta över den här lägenheten i februari. 
Som sagt idag kommer Marita, jag vill att dagen ska gå fort. Ska nog be marcus att vi tar en tur på stan och kolla på folk. Kanske träffa Hampus och ta en fika. Nej nu måste jag forsätta. 
Fina bror och fina Amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0