jag börjar bli lite less

Gah, idag har det varit en tung dag. Vart sjukligt trött. Har varit hos mormor och de sluta med att jag fick leka elektriker.... Jag klara de galant. Mormor blev så stolt att hon ringde till mamma och berätta allt. Imorgon ska jag dit och fixa en byrå åt henne. Men nu ska jag fan ta betalt. Jag gör inget gratis, jag behöver pengar till helgen. Nu har jag precis varit hemma hos pappa och käkat lite julmat eftersom han drar imorgon och inte kommer vara hemma på jul och nyår.
När jag kom hem till min säng och rum så blev jag helt plötsligt less och irriterad. Ska nog klä på mig rejält och ta mig en promenad och rensa tankarna lite. De behöver jag nog! Hejaheja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0